czwartek, 9 czerwca 2016

czy ktoś tu jeszcze zagląda ????

Przyznaje się bez bicia.
Zaniednuje blog, zaniednuje kontakt.
Nie mogę cały czas zwalać na "taki czas".

Życie mimo tego wszystkiego płynie i ani myśli się zatrzymać.

Udało mi się pojechać na 34 godziny do Rotterdamu.
To nic, że droga zajęła drugie tyle.

Odpoczęłam psychicznie.
A to ważne.


Zakończyłam też 2 tygodniowy urlop w którym miałam jeden dzień taki mój czyli urodziny.
Reszta to zabieganie, zmęczenie.

Co w naszym kraju człowiek robi na urlopie ?????

.
.
.
.
.
PRACUJE w innej firmie.

Za to zarobiłam sobie na wymianę okularów,
Może fundnę sobie w końcu po tylu latach przeciwsłoneczne korekcyjne.


I tym pozytywnym akcentem odmeldowuję się.

3 komentarze:

  1. niekoniecznie trzeba o wszystkim pisać albo uwieczniać na facebooku ;) ważniejsze jest prawdziwe życie ;)żyj więc ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w soczewkach chodzę, żeby móc mieć przeciwsłoneczne okulary :)

    OdpowiedzUsuń