czwartek, 28 czerwca 2018

zmywarka

Coś mi się stało ze zmywarką.
Sprzęt ma około roku (bez komentarza).
No i tak sobie myję ręcznie już od paru tygodni.
Nie mam pojęcia dlaczego jeszcze tego nie zgłosiłam.
A może mam ;-).
Doszłam do wniosku, że mam teraz większy porządek jak zmywam na bieżąco ;-).

Tak, że tego chętnie zagospodarowała bym miejsce gdzie aktualnie stoi zmywarka ;-)



Odpowiadając na pytanie w komentarzu, A I OWSZEM,
Choć mocno, jak nie najmocniej trzymałam kciuki za Islandię.
Niestety debiut wyszedł połowicznie.
Zastanawiam się komu teraz kibicować, może Chorwatom ???
 A Ty Gallu(Galijko ;)) komu ????


5 komentarzy:

  1. Co do mistrzostw trzymam kciuki za tymi co fajnie grają , na razie uważam że najlepszym meczem było starcie Argentyny i Francji i po raz pierwszy w życiu obejrzałam 2 razy mecz piłkarski (chyba w ogóle jakikolwiek mecz sportowy)
    Co do zmywarki to u mnie stoi nie używana , jakoś wolę umyć ręcznie. Rusza dopiero w chwilach totalnego kryzysu naczyniowego i czasowego. Aż czasami się zastanawiam dlaczego ślęczę nad zlewem przy myciu skoro mam zmywarkę.
    Zmywarkę jak się da to zgłaszaj jak najszybciej na gwarancję

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmywarka to kwintesencja geniuszu. Wynalazca tegoż dobra na zawsze będzie moim bohaterem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać mycie naczyń ręcznie nie jest dla Ciebie problemem. A to dobrze, wiele osób nawet nie myśli o zakupie zmywarki przecież. Mamy takie dobre bezpieczne płyny do mycia, że w kilka chwil można się uporać z tym obowiązkiem domowym.

    OdpowiedzUsuń