wtorek, 8 listopada 2016

Myślę

Myślę, że czas się pożegnać.
Było to fantastyczne miejsce dla mnie.
Dużo mi dało.
Ale przychodzą zmiany.
Człowiek się zmienia.
Życie mnie zmieniło.

Mam pewien pomysł na siebie.
Nie wiem czy starczy mi odwagi, ale chciała bym.
Niczego bardziej bym nie chciała.


Teraz jestem w miejscu, gdzie wszystko mogę.
Zupełnie nic mnie nie ogranicza.
No dobra trochę kasa, ale wiecie co jak się chce to się da.
Trzymajcie za mnie mocno kciuki.

Jeszcze nie wiem czy się odważę, ale jak nie teraz to kiedy ?????


buziole dla Was wszystkich.

5 komentarzy:

  1. Ale dasz cynk, co to ta nowa zmiana? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo... ? No to chyba trzeba będzie się na jakieś newslettery umówić , albo co , bo jak tu być na bieżąco?

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalio - oczywiście trzymam kciuki. Ostatnio życie dało Ci wycisk, ale takie ono jest... Przewrotny Los, który ciągle gra nam na nosie. Mam nadzieję, że wszystko sobie poukładasz. I wróć... jak będziesz gotowa.

    OdpowiedzUsuń